En blomma i öknen

fredag 2 mars 2012

Lite väl mycket energi

Det känns i hela kroppen att jag låg hela dagen igår;)
Har lite väl mycket energi i kroppen! Ska städa inne, men rörmokarn är här och har stängt av vattnet. Så jag får vänta med den biten. Men jag har rotat fram ute möblerna, som för övrigt stod LÄNGST in i garaget bakom alla däck som står på hög där! (va ska jag med en Karl till;);) )
Sen har jag satt ihop det, städat bilen, fixat Iordning Roxannas bilstol som satt snett(?). Flyttat upp bältes banden i stolen då hon börjar bli en lång tjej! Fast hon är ändå liten.
Så då va det bara tvätta bilen men det går ju inte riktigt! Så jag får vänta.

Så jag och roxanna plus hund har vart ute i stort sätt hela dagen! Illa fall i 2 timmar;) haha!

Nu ska vi åka och fixa lite fika trots att jag inte alls sugen. Men har ett barn som behöver mat och sånt;)

Inga kommentarer: