En blomma i öknen

torsdag 27 oktober 2011

....?

Klockan är redan 10.18 (när jag började skriva) och jag har hunnit med rätt så mycket.

Lämnat lilla på dagis, lämnat in bilen på service, lånat Bennys bil (svärfar för er som inte vet), storhandlat (för de kommande 2½veckorna) och slängt in allt i skåp frys och kyl. Så nu har jag slagit ner min häck i soffan och ska glo lite tv och sen försöka packa lite mer. Blev inte så mycket med den saken igår.

Och sen ska jag kika på en ny film;) Jag är ett big fan av Pirates of the Caribbean så har 4 filmen liggandes brevid mig. Som jag ska se sen när Roxanna kommit hem. Vi hade en jätte mysig stund igår eftermiddag med film och mamma-dotter mys. Hon satt i mitt knä och hade hämtat sitt täcke och somnade där. Det slutade med att jag med somnade.. Haha.. jaja men nu ska jag sluta :P har lite att göra.. :)

Inga kommentarer: