En blomma i öknen

torsdag 21 mars 2013

Yaaay....:( Inte igen.

Underbart. Är vad jag säger!
Under dagen har jag gått o h blivit totalt genom förkyld! Hår med papper under näsan hela tiden! Halsen e fucked up. Kan inte ens prata med jämna mellan rum! Och känner hur febern smyger sig på.

Meen inte deppar ja för de! (Eller jo lite orkar inte va sjuk) i helgen kommer lilla Eskil ner och stannar till nästa helg! Inte hos oss men ändå! Och på lördag ska tydligen Fia ordna god mat, lämplig dryck och twilight-maraton! :) det behövs om man ska bli frisk;)

Allvarligt tror jag nog att jag hellre föder barn än är förkyld, jag är nog inte ensam om de! Finns nog inget jag avskyr mer än att va förkyld! Kräks hellre typ! Även om jag inte tål spyor. Uuäck!

Hoppas inte febern tilltar i natt! :/ då blir de kalabalik deluxe!

Inga kommentarer: