En blomma i öknen

fredag 26 april 2013

Håller tummarna..

Då får vi se hur detta slutar, läkaren skulle försöka sjukskriva mig 50% så nu hoppas vi FK godkänner de hela. Och förstår att jag inte kan gå och ha så ont. Och besöket på sjukgymnasten, jag vet inte riktigt om de gav något. Men skulle känna efter till Måndag då ska jag ringa min sjukgymnast och tala om hur jag vill ha de.

Det var jätte skönt för stunden med TENS:en men efteråt.. Sen tyckte jag bara att den hjälpte där den satt, och inte resten som gör ont vid foglossning som den smärta som strålar ner i rumpa och ben.. Får nog fundera riktigt ordentligt på den biten.

Annars så händer inte så mycket. Räknar veckor till UL, väntar på första rörelserna av bebis!
Sen på morgonen innan jag gått på toa kan jag känna var livmodern slutar, lite häftigt :) Och nästan Torsdag taggar vi tandläkarbesök för Roxanna, men ska bli kul och se hur hon reagerar! Om hon är som sin moster som totalvägra öppna munnen eller om hon öppnar munnen utan protester.

Nu ska jag ta och städa toaletten, får damp på mitt egna hår överallt ;)

Inga kommentarer: