En blomma i öknen

söndag 28 april 2013

Kalas dax

Om ca 20 min går vi över till grannen på 1års kalas. Deras barnbarn har fyllt/fyller (har inte koll på dagen) år. Inte pigg för kalas.. Men de skiter vi.. Ska va social ialla fall.

Och imorgon ska jag ringa min BM.. Måste kolla varför jag har så mycket huvudvärk. Vet att en del har de under sina graviditeter, men vill inte äta massa panodil. Det känns inte hälsosamt. Ska ringa till sjukgymnasten imorgon med. Och jag kommer inte att välja TENS som en lindrig för foglossningen hade nästan ondare efteråt än innan.. Idag smärtar det bara att sitta på en stol. Så jag ska försöka få vattengympa istället. Men nu ska jag göra mig iordning.. Så Daniel slipper gnälla på mig om att jag tar sån tid på mig.. Förstår inte vad det är med karlar och tid ;)

Inga kommentarer: