En blomma i öknen

torsdag 1 maj 2014

Första förälskelsen

Imorse när jag bläddrade runt på blocket kommer där upp ett hus som är till salu. Blir förälskad bara av bilden. Ett riktigt "kärlek vid första ögonkastet". Detta hus, bländade mig. Ååååh.. *svävar på rosa moln*

Ialla falla. Föll pladask kollade bilderna på huset och började löjligt nog nästan gråta  när jag såg köket. Sa till Daniel att "Däääär brast mitt hjärta i 1000 bitar". Ett kök som jag drömt om. Nästan så jag vill boka en visning bara för att få dra in lite av de vackra. Men! Så kommer vi till de här, huset ligger i Laholm - skottorp (enligt Daniel en liten håla), kostar 3.3 miljoner. OCH jag kommer aldrig få Daniel att flytta till Laholm, själv vill ja inte heller bo där. Sen kommer ja aldrig få Daniel att lämna sitt barndoms hem. Iså fall får ja lämna honom. 

Jag drömmer gärna och blir lite deppig för stunden när första kärlekar kommer till ytan i form av vackra hus!! :) 

Inga kommentarer: