En blomma i öknen

onsdag 19 september 2012

Fotografering på förskolan

Ligger i sängen och kollar Emil, fast barnet sover?!?

Hålle på och uppdaterar min Iphone till iOS6 från iOS5!:) En uppdatering jag väntat på.
På Fredag ska Roxanna fotograferas på dagis. Så håller på och funderar ut  vad hon ska ha på sig. Daniel vill att hon har sin Eddie Meduza tjocktröjja. Men ja vet inte, jag har bestämt de andra kläderna så de kanske vore på sin plats att han får bestämma lite han med..

Förövrigt har vi inte hört nått från försäkringsbolaget ang bilen. Lite Segt men försäkringsbolag (vad jag hört) är inte så snabba..:( Tycker bara allt kan vara över nu.

Även om de snart är 4 veckorsen som det hände så går det inte en dag utan att jag tänker på det. Och nästan varje kväll när jag blundar ser jag hur bilen glider in och smäller i mitträcket. Men dom säger att prata om det som känns jobbigt och besöker ens tankar och drömmar hela tiden ska vara någon form av terapi/bot.

Men nu ska jag fortätta min uppdatering och sen lägga mig en dag imorgon med:)

Inga kommentarer: