En blomma i öknen

onsdag 12 september 2012

Vad jag önskar mig

Något som jag stör mig på hos mig själv. Det är att när det är födelsedag eller jul,så kan jag ALDRIG komma på något jag önskar mig. Men så finns det vissa saker som jag önskar mig som jag ALDRIG kommer få!
Som tex:




 















Men det kommer jag aldrig att få utan få spara ihop till en! Och med min ekonomi just nu så finns det 0 utrymme för sparade.


Men här är några saker jag önskar mig












Graverbart halssmycke(guldfynd)
i äkta silver
Artnr: 2694545
Pris: 298:-
Gravyr 98.-
Kulkedja 2296937: 198:-












Armband med hänge(guldfynd)
graverbart i äkta silver 19 cm
Artnr: 2496131
Pris: 549:-
Gravyr: 98







Ralph Lauren Big Pony 2
 


Juciy Couture Viva La Juciy



 


 

1 kommentar:

Anna sa...

Min kära man gick och grubblade på vad jag skulle få i försenad födelsedagspresent.
Han vet att jag vill köpa nya kamera. Så han kom och talade om att när jag ska köpa nytt så betalar han halva kameran :) DET var en fantastisk födelsedagspresent som gjorde mig väldans glad och nöjd :)

Sånna där namnhalsband är vill också ha :)
Ett tips är att kolla på Tradera. Där finns många som gör egna smycken och säljer - och där köpte jag Melodys namngivningspresent :)