En blomma i öknen

måndag 10 september 2012

Älskar er!! <3

Jag sitter och kollar ut genom fönstret. Ser Roxanna sitta i sandlådan och leka så fridfullt med sig själv. Och känner inom mig att kärleken till henne är obeskrivlig, stor oändligt stor. Älskade lilla barn. Innan hon kom till världen visste jag inte att man kunde älska någon så mycket som jag älskar henne! Underbara goa unge! Vi har våra smågräl och duster om dagarna och hon har sina perioder som hon verkligen är "jobbig" MEN jag slutar inte älska henne ändå.


 
Sen är där ju en till som jag älskar obeskrivligt mycket. Och jag kan ärligt säga att de finns inte någon jag känt såhär för någon efter 1-2-3-4 år. Lika kär som för 4 årsen! Vi kan ha riktigt jobbiga bråk, samt perioder där man bråkar lite mer än andra. Men jag älskar Daniel för vem han är♥ Det är han som jag vill dela mitt liv med. He is the one!♥

 
 

Inga kommentarer: