En blomma i öknen

onsdag 4 juli 2012

Dåligt dåligt

Snart helg igen! Värst vad veckorna rusar iväg. Jag vart helt slut om
Kvällarna när jag kommit hem så har inte orkat ha igång datorn så jag ska försöka få ihop nått vettigt från mobilen. Tycker egentligen inte om att skriva från mobilen eftersom många ord blir helt fel.

Denna kommande helg blir förhoppningsvis lugn. Hoppas på de ialla fall. Och även nästa vecka blir lugn på jobbet. Flyttstäd på måndag 3 hemstäd på onsdag å 2 eller 3 hemstäd på torsdag så alltså är jag ledig Tisdag och Fredag. Så ny återstår att se vad vi ska hitta på för skoj då.

Idag har jag för första gången i mitt liv lagat ugnspannkaka. Men blev inte alls nöjd. Får göra en dubbel sats pannkaks smet nästa gång tror jag. För detta blev alldeles för tunt:)

Känner hur ögonen går i kors då ska doppa barnet i ett bad och sen slänga mig i säng är skit trött.

Inga kommentarer: