En blomma i öknen

torsdag 26 juli 2012

sol sol

Dagen har vart super måste jag säga.. Först promenrade vi upp till Norvalla marknad och stosade omkring där i 3 timmar ca.. Sen åkte vi till stranden och badade.. Mycket mysigt. Och på köpet har jag blivit ganska bränd i ansikte och på axlar. Dock en helvetes huvdvärk drabbade mig när vi badade så vi fick åka hem. Så jag tog 2 panodil och slängde mig i säng med täcket upp till hakan och bara hackade tänder för att ja frös så, en släng av solsting kanske?? Ialla fall solfrossa. Frös som om ja satt ute naken mitt i vintern!

Men men, imorgon gäller det. Börjar bli lite nervös men ja ska våga, och fick en kommentar om tatuerings dax. Tyvärr;) Sånna har jag redan!:) Men nu ska jag slänga mig i soffan och glo på Beck #26 Levande begravd

Inga kommentarer: