En blomma i öknen

måndag 13 augusti 2012

bilar bilar bilar

Glad i hågen for barnet ut till bilen och hoppade in frivilligt och var ivrig över att bli fastspänd i stolen.. Men till sin besvikelse så startade inte bilen! Jag blev lite smått stressad och irriterad. Inte min dag eller morgon idag.

Helt sten död var bilen! Inte en lampa lyste varken i eller utanpå bilen. Kände bara paaaaniiik!
Men tur var som jobbade Daniel i verkstan idag på morgonen. Och snäll som han är så kom han hem och hjälpte mig få igång bilen. Så nu har jag lämnat liten på dagis och jag ska snart åka. Men just nu så står bilen och laddar sig med en extern laddar eller a Daniel nu kallade det. Så nu hoppas jag på att bilen vill starta när jag är färdig hos min kund sen.

Blir tokig på bilar som inte fungerar som dem ska!

Inga kommentarer: