En blomma i öknen

söndag 3 februari 2019

Januari summering

Okej, jag erkänner. Fasiken va dålig jag är på de här. :|

De har gått lite tid sen sist. Jul och nyår är förbi. Ett nytt år är inlett. Och det inleddes med sjukdom. Inte från mitt håll utan D. Aldrig sett han så dålig. Vc vill skicka han till sjukhuset för inläggning men han vägra. Sen va de min tur att bli dunder mega förkyld, så jag tappade rösten. Sen va de eddies tur, men varken jag eller läkarna vet va de var för fel på honom. Han hade ingen feber. Utan va slö, trött. Han drick nästan ingenting, åt absolut inte. Kissade kanske 1-2 gånger per dag. Va till vc med han redan dag 2. Samt igen dag 4 men inte nån av gångerna hitta dom nått som skulle kunna va orsak till han slöhet. 1.5 vecka va han hemma inna han va goa glada Eddie igen.

Men nu är februari inlett jag hoppas vi slipper vabbruari. Peppa peppa ta i trä, men aldrig under min tid som mamma har jag vart hemma en ända dag i fabrikation för sjukt barn.. :p


 
                                                  
 



 



Bjuder på lite bilder från januari. :). Ska rätta till de men de får bli när jag sätter mig vid datorn.

Tills nästa gång 👋🏻🥳




Inga kommentarer: