En blomma i öknen

torsdag 28 februari 2019

Torsdag 28/2

Blankt. Som ett blankt papper är de i mitt huvud idag. Helt slut i huvudet. Har suttit mer eller mindre vid datorn hela dagen och gjort om, suddat, skrivit om, ändrat och lagt till i både cv och personligt brev. Men i mitt huvud blir de inte bra.

Har även skrivit på ett anställningsavtal. Kommer berätta mer om det snart, men snart kan man boka mig för homeparty :P.. 

Idag är en sån dag då jag kännt att jag längtat till sängen och kväll sen jag gick upp..
Igår fick ja även brev från njurmottagningen. 18 mars ska jag va där för en ny kontroll.. Och 1-2 veckor innan måste jag ta nya prover.. YAY.. Jag är på riktigt livrädd för mitt jädra blodtryck.. Det är något som kommit den sista veckan. Jag vet inte varför men jag känner bara -Nej men nej, jag vill inte ta de.. Hade jag tagit de nu så hade de inte vart något biggi men de är en annan miljö, man stressar upp sig för man vet varför man är där m.m

 Kort inlägg idag, men nu ska jag gå och fortsätta med maten..

Inga kommentarer: