En blomma i öknen

fredag 30 augusti 2013

Spindlar är usch.. *ryser*

Alla som känner mig vet hur mycket jag tycker om spindlar.. NOT!
Och idag bestämde jag mig för att rensa Roxannas rum på leksaker och sånt som aldrig används av damen. Och när jag sitter där på golvet ser jag i ögonvrån 2 spindlar på golvet krälandes mot mig, från 2 olika håll, och jag som har svårt att ta mig upp nu pga att jag börjar bli tung samt foglossningen, FLÖG upp från golvet hoppade på tå ut ur rummet och hämtade dammsugaren. 2 infångade och fler kvar fick jag veta när jag fortsatte städa. Ca 10-15 st ligger i dammsugaren. Fyy:/ 

Men nu är rummet färdigt och mkt leksaker är borta. Men hon leker inte ned dom ändå. Va leksakerfä för små barn då att säga. Och så har jag gjort färdigt vagnen. Den är bäddad och väntar på en liten bebis som ska ligga där och sussa gott. Och nu tänker jag lägga mig i sängen jag orkar fan inte gör ett tag till idag. Ska tjata på gubben om pizza idag. Är inte alls sugen på att ställa mig vid spisen när de till och med gör ont att sitta upp. 





Inga kommentarer: