En blomma i öknen

måndag 12 augusti 2013

Hatar trots! Hos både barn och hundar

Ibland har jag lust att säga upp mig från livet! Är ALLA inne i nån jävla trots period? Hundarna är jobbiga som satan! På gränsen att inte vilja ha dom mer. Dom tar kål på mig! Roxanna är inne i sin värsta trots period, bara att andas och härda ut. Visst, "tänk på hur att så jobbigt det är för sig, så är de 100gånget jobbigare gör barnet". Ibland går det inte att tänka på. Jag vill slita av mig håret och skaffa peruk. Men egentligen är hon en dans på rosa moln just nu, om man jämför med den ena hunden! Även om jag inte vill dom något illa så orkar jag inte mer! Jag stryper dom med blicken. 

Första dagen på dagis för Roxanna idag. Hon började på nya avd, för stora barn nu. Hon va inte alls med på noterna och skulle promt till avd röd. Men det hade gått bra idag! :) Och så har jg försökt bli mer klok på fk:s alla jävla papper. Dock blev jag inte mycket klokare. Dummare snarare. 

Insåg precis att jag bör tvätta. Orken va är du?

Inga kommentarer: