En blomma i öknen

lördag 31 augusti 2013

Sleepless

Sleepless in Väröbacka... 

Japp, kan inte sova. Vart vaken en halvtimme nu. Inte pinknödig, inte heller överdrivet ont. Hundarna är på golvet så dom trängs jag inte med. Daniel ligger på "sin" sida av sängen. Drack lite vatten när jag vaknade. Sååå?!?? Varför kan jag inte sooova?? :( pigg som en mört? Eller vänta, kanske jag eller hjärnan menar jag som förbereder mig på livet med ett spädbarn? Kanske. Men kl 4 på morgonen är inte okej! Kl halv 6-6 hade vart OK! Inte 4!! 

Synd då att bebis inte är kommen än, och ialla fall ska va inne i magen i 1 1/2 månad till! Annars hade de vart perfa med lite natta mat för en liten just nu. 
Funderar på att gå och slänga på en film i hopp om att bli lite trött ialla fall. Dock får jag placera mig i soffan, vill inte väcka Mr.skönhetssömn. 

Bjuder på en bild av malou som alldeles för nöjt ligger och checkar sparkar igår kväll:) 


Inga kommentarer: