En blomma i öknen

måndag 22 juli 2013

helt slut efter bad å höga temperaturer

Dessa varma och soliga dagar är underbara, men tar all must ur mig. Är helt slut och önskar att få gå och lägga mig. Så det är vad jag ska göra snart. Gå och lägga mig. Dagen på stranden var en kort historia, de va för varmt att sitta där och jag är inte någon större badmänniska, så efter ca 2 timmar åkte vi hem. Och jag är så otroligt begränsad i min rörelse nu för tiden, så jag får grym ångest över att jag inte kan göra så mycket med Roxanna som jag önskar. Har fått gå med kryckor idag. Inte kul, inte ett skit kan man göra. Hemhjälp kanske skulle sitta bra?

Ska snart gå och göra ett tappert försök till att bädda sängen, så snart ska jag köra ut Daniel där i från annars stå han bara i vägen.

Och kollade min plånbok idag, av någon konstig anledning, och snart dax för ett till BM-besök. väldigt kort där imellan tycker jag. Men de kanske är så de ska va va 3 veckor i mellan. Jag har 0 koll. Bara gå dit och se glad ut typ. Och är de felbokat så är de inte mycket att göra åt det. Nej, nu ska jag sparkar ut Daniel från sovrummet!

Inga kommentarer: