En blomma i öknen

onsdag 17 juli 2013

Svartsjuka..

Är det bara jag som blir så där "härligt" (plågsamt för mig själv till och med) svartsjuk under graviditeten? :(

Jag tycker han skojar lite väl mycket om andra och tittar mer på andra. Ger mer komplimanger till andra och ens kan säga att han tycker om mig för hur jag ser ut fast jag är stor och klumpig och typ i size med en valross.. Det är så jag känner mig. För jag känner mig inte direkt attraktiv eller sexig som så många pratar om!?Är det fel på mig för att jag vill höra att jag ser bra ut ändå. Att jag faktiskt är vacker. Mina vänner säger att jag ser bra ut även om jag har en kula, men de tar jag mest som att de är en snäll sak och dom vill inte såra mig och mitt självförtroende. ÄVEN om det inte är så.

Jag har inte samma rörelseförmåga och vissa dagar orkar jag inte ens plocka upp sakerna som ligger på golvet för dom dagarna har jag så ont att jag vill.... dö! :( Hur fasiken ska jag orka jobba med detta? Jag hoppas att havandeskaps ansökan går igenom. Om inte försvinner jag spårlöst tills bebisen är ute.

Nej torka tårarna och höj huvudet högt de vinner man i längden på..


Inga kommentarer: