En blomma i öknen

lördag 13 juli 2013

Längtar efter dig

Som sagt var vi och badade, Roxanna och Fanny badade igår i Vallda, Smarholmen. Men vi va inte där speciellt länge och ändå brände jag mig på bröstet och axlarna. Inte sådär vansinnigt så att ha på sig kläder gör as mega ont. :) men idag har jag smörjt in mig med Roxannas spf 50.

Just nu glider Daniel runt på gräsklipparen med Roxanna i knät. Vi har lyckats hitta hennes hörselkåpor så nu är hon nöjd och ljudet stör inte henne. Eller som hon själv säger "jag hör inte för mina öron".. :) Sötunge..

3 månader och 10 dagar av längtan (+- 14dagar ca), vi är redan inne i V26 och du lever rövare i hela magen, du når nästan mina revben, 1-2 veckor sen dansar du stepp på dom om jag har otur.. På Tisdag ska vi till BM och lyssna på ditt lilla hjärta och mäta magen, och denna gången vill jag ha reda på hur sf-måttet ligger på och hur snabbt ditt lilla hjärta slår. Så det ska bli spännnade.. :)


Inga kommentarer: