En blomma i öknen

onsdag 11 september 2013

2 nya.. På hela graviditeten

Denna graviditet har jag inte fått en ändå bristning! De som syns är från när jag vänta roxanna, så om ni kollar noga ser ni att se är blekta och inte lila aktiga som "nya" bristningar är! Men idag, idag hitta jag 2!!! st bristningar som kommit! Men dom sitter på vänster höft;) så jag lider inte direkt;) men upptäckte dom av en slump då ja kliade mig å kände en "ojämnhet" i skinnet så var tvungen att kolla va de var. ;)

Idag har jag förövrigt förberett tårtbotten och mellan lägg till tårtan vi ska ha på lördag! 
Det blir chokladbottnar med gelehallon-fluff och mörk choklad-fluff som mella lägg! Men jag tror jag hade i lite för mkt gelehallon! :( så får se hur detta blir imon! 

Men nu sparkar jag in och säger godnatt för jag e as trött!;) 

Inga kommentarer: