En blomma i öknen

torsdag 12 september 2013

Tårtan klar!

Tårtan står färdig i kylen, bara spackling och dekoration som ska på! Och så ska jag baka bullar så en deg står på jäsning. Sen ska jag baka glutenfria muffins eller nått i den stilen. Vet inte om mina syskon på pappas sida kommer på lördag! Men de är lika bra att förbereda! Skulle kunna göra en tårta som är glutenfri fri med! De smakar ju precis likadant typ. Men mellanläggen räckte inte så antingen får jag göra nya med andra smaker eller så får ja göra en enkel variant med marsanssås och chokladpudding :p får se. Kanske en med gaisha (stavas) choklad och....... hmm algrensbilar eller så tar man en annan god choklad :) ja får spåna på detta ska ändå iväg till Apoteket sen så kan ju springa in och köpa de få ingredienserna :) 

Ska kolla så dom kommer först kanske.. Eller så gör jag en extra tårta vilket som :)

Nej, frukost time!  

Inga kommentarer: