En blomma i öknen

söndag 8 september 2013

ett babyskydd

Blev själa glad igår när jag hitta ett helt nytt oanvänt  babyskydd på blocket för en rimlig summa. Men idag när jag började forska i det här med isofix bas, så va den inte lika bra som jag tänkt. För att kunna sätta fast stolen, behövs inte bälte, utan isofix om de heter. Och det är en extra del man måste köpa till och montera i sin bil. Vilket är en stor nackdel! För vi vill kunna flytta stolen till en annan bil om någon ska passa barnen eller man har en annan bil för tillfället om bilen är på service m.m ni vet. Så vi har diskuterat och ingen av oss ville ha detta och kom överens om att jag åker till babyhuset imorgon när jag ändå är i stan och köper ett helt nytt babyskydd med bältad bas eftersom vi vill ha den där möjligheten att kunna flytta stolen.

Nej nu ska jag ta och plocka ur bilen! Dagis kläder som Roxanna spritt ut när hon skulle ha en sak i sin väska. Sen får vi se vad denna dag bjuder på mer..:)


Inga kommentarer: