En blomma i öknen

måndag 16 september 2013

En urusel födelsedag

Klockan är snart halv 9 och jag ligger redan i sängen. Fy fan så tråkig jag blivit. Jag skyller på hormonerna som gör mig trött :)

Helgen som seglat förbi vet jag inte ens om jag orkar kommentera. Kalaset va nog det ända trevliga som var. Då några vänner stannade kvar efteråt och käkade med oss.
Och för att citera Lotta på Bråkmakargatan "Det var en urusel födelsedag".. Har en och annan glappkäft i släkten. Och visst blir man glad när en hemlis avslöjas. Jag skulle bli överraskad men den överraskningen sprängde denna person rakt upp i löften. Men men, överraskningen hade gjort mig grymt glad och blev glad när jag frågade om det var sant och det var sant. Men som sagt hade vart roligare med den överraskningen.
Fick mest pengar i födelsedagspresent, och ett par jätte fina örhängen. en lite hylla med 4 lådor att förvara småsaker i, ett ljus och en jätte vacker orkidé. Och jag som älskar orkidéer :D

Nej nu gäspar jag mer än jag blinkar känns det som. Så ska försöka sova. :)

Inga kommentarer: