En blomma i öknen

söndag 29 september 2013

Löjligt!

Helgen va förbi. Nästan! 
Idag ska jag ha partylite visning så snart ska jag dammsuga och tvätta golven. Dammsuga ur soffan ska göras med. 

Denna helg har vart ganska bra faktiskt! Förutom ett litet utbrott jag fick igår. Och gick och la mig ganska irriterad. Tänk att människor är så jävla fega. Att dom skickar andra för att göra ens egna skit jobb! Patetiskt! Men de bevisar mycket om en människa med så, you are not in the game anymore! 

Haha inte fan blir bättre av alla mina hormoner som är tusenfalt för många. Vi va på pizzerian i Frillesås igår kväll när jag blev arg och alla i vårat sällskap satt och garva åt mig när jag fick mitt utbrott! Haha ;) men den bjuder jag på! 
För de får väl ändå finnas en gräns på vad som är okej och inte. 

Nej lite tvätthäng, golvstädning och hämta hem min kaffebryggare! :)  


Inga kommentarer: