En blomma i öknen

torsdag 19 september 2013

iOS7

Eftersom jag är halvt om halvt sängliggandes idag så tänkte jag att jag skulle uppdatera min telefons programvara från iOS6 till iOS7. Är lite tveksam fortfarande eftersom jag inte alls gillar hur den ser ut. Tycker det ser ut som den är ihop kladdad tillsammans med små små barn. Va många nya funktioner dock, men många som jag inte ens använder. Men går ju kanske återställa telefonen från säkerhetskopian jag ska göra så får jag tillbaka iOS6 på telefonen.

Nu skiner även solen, trodde denna dagen skulle regna bort de va ett jäkla regnväder i morse. Får tvinga iväg mig själv till stan eventuellt sen med. Kan inte ligga inne hela dagen. Även om de är lockande när man mår halvdant. Och snart har jag hela hjärnan utsnuten i papper. Nej en dusch sen och så får vi se vad denna dag bjuder på..

Inga kommentarer: