En blomma i öknen

söndag 1 september 2013

Söndag eviga söndag

Denna söndag har jag ägnat åt att baka till min födelsedag. Så slipper jag stå med allt sista dagen som vanligt. Som jag brukar va sååååå duktig på. Och så har jag haft besök av Nette och Jonas och så var Dennis, en släkting här en sväng med. 

Igår var vi på en snabbt ihop slängd kräftskiva. Trevligt trevligt, blev inte speciellt sent då jag skulle köra och höll på att somna där jag stod. Och roxanna somnade i min famn. Inte varje dag det händer längre. Så jag njöt även om halva hennes vikt hängde på magen så jag har lite ont i armarna idag. ;) fick hålla henne så gott jag kunde så hon inte skulle "sitta" på kulan ;) 
Men det har vart en lugn helg som varthelst underbart efter några helgers halabalo. Fullt ös typ. Så en lugn helg va inte fel. Inte heller kräftor, haft sånt sug efter kräftor i typ 2 veckor nu. Så de satt fin fint igår ;) 

Och jag ska in i duschen nu, innan Wallander börjar. Sen ska jag susa gott, och hoppas jag får sova hela natten! Inte spec roligt att vakna mitt i natten och va super pigg! :/ 



1 kommentar:

Anonym sa...

Hallå!!!!
Sorry hade inte med min mobil laddare till syrran idag,. Har ju ingen iphone som alla andra.
Jag vill gärna ses på tisdag, ändrat så jag kan hålla visningen på torsdag istället.

Var det 15:de du fyller år????

Kram //Helena