En blomma i öknen

lördag 5 oktober 2013

En boxnings-bag

Bebisen i magen har en viss tendens eller är de kärlek till att boxa på min blåsa? Vare sig jag precis kissat eller inte. Och för er som vart med om att blåsan är en boxnings-bag så vet ni hur de ilar till och nästan svider till när boxen kommer. Nästan som 2-3 sekunders uvi. 

Är det bara jag som ibland känner en viss känsla av att jag snart, snart kommer att kissa ner mig om jag inte kniper?? Det är nästan så man inte vill knipa, men man gör de automatiskt. 
Känslan av att jag inte vill knipa hos mig grundar sig nog mest i att jag tycker de är obehagligare när jag kniper och bebis boxar på blåsan. Ilningen blir så intensiv eller va ska man säga?

Nu ska jag ge hundarna kvälls mat, nattis kissa som och sen krypa ner i min säng. :) 


Inga kommentarer: