En blomma i öknen

torsdag 3 oktober 2013

En varm dusch och sängläge

Magbilder för denna vecka får vänta till imorgon. Jag orkar inte riktigt ta några, jag har vart hos farmor stora delar av dagen och så har jag haft förvärkar sen typ kvart i 4. Första gången denna graviditet. Att köra med förvärkar är inget att rekommendera, tappade inte koncentrationen, men de gjorde lite ont vissa gånger.
Så nu när jag kom hem så tog jag en lång varm dusch, de avtog lite, men känner små värkar som kommer, så har hoppat ner i sängen och ska försöka sova, så ska inte ta några citodon ikväll, utifall att.

Och så känner jag mig så otroligt dum ibland, skulle klippt mig igår, men hon som skulle göra de hade så mycket att göra och hade glömt av de, och så skulle jag kommit idag, men eftersom jag skulle åka så tidigt imorse så sa vi imorgon Fredag kl 11 för jag skulle till bm kl 12.30. Så fel jag hade. 11.30 skulle ja va där. Är det nu gravid hjärnan sätter in? Jag blir så trött. På mig själv. BLÄÄÄ!!

Men nu ska jag mysa den sista halvtimmen innan lilla damen ska sova och vila och se hur dessa (för)värkar beter sig. Ska lägga upp bilder imorgon ialla fall! :)

Inga kommentarer: