En blomma i öknen

fredag 25 oktober 2013

Morgonens bestyr klara

En ny morgon. Barnet är lämnat på dagis, jag har satt igång en andra maskin tvätt, startat diskmaskin och nu betalat alla räkningar. Så nu fattas bara frukost. Jag är rätt hungrig kom jag på.
Natten har jag fått sova(skönt) vaknat 4 gånger av smärtsamma förvärkar. Så nu funderar jag på om jag ska ta mig en tur i skogen och se om stock och sten vill hjälpa mig på traven ;) Ska bara lura med Nette annars går jag ensam. Tänkte hundarna skulle få sig en tur med och då vill jag inte gå ensam, klarar inte båda på en och samma gång. Och dessa djur älskar att få ränna i skogen. Och för er viktig-pettrar, det finns ingen som jagar i dessa skogar, efter som det är privat och den ända som är lovad jakt i denna skog JOBBAR!!

Skriver nog något sen, ska ta magbilder sen med, hann inte riktigt det igår:)


Inga kommentarer: