En blomma i öknen

måndag 21 oktober 2013

Älskade unge <3

Jag tänkte förut att när de va uppehåll att vi skulle ut på en cykeltur, jag och Roxanna. 1 timme var vi ute, och när vi nästan var hemma sjunk hennes humör ganska mycket och det var ett litet argt bi jag hade med mig, oj så arg hon blev när hon fastnade med cykeln eller i nedförsbackarna när hon skulle leda cykeln för att undvika olyckor och skador. Jag skratta gott åt henne när hon skällde på "hästen". Hästen skulle vara still och göra som hon sa. Men den gick sin egen väg tydligen.. Humör är nått hon har ialla fall! :)

Så nu sitter vi inne i värmen och jag ska ta och göra lite nyttig syssla som hänga tvätt.. :) Och bädda sängen eftersom jag slängde de vi hade i tvättmaskinen. Så efter denna cykeltur kan vi hoppas det händer något, för jag har ju bara legat på soffan idag om man bortser från att ha tvättat och cyklat :D.

Inga kommentarer: