En blomma i öknen

söndag 6 oktober 2013

Jag är inte frisk

Haha! OMG, va är de för fel på mig. Blir seriöst en aning rädd för mig själv. 

Sitter i soffan och tittar på film och en tanke springer för mig, "Tänk snart har vi en liten.. SNART!" Och tanken på att ha onda värkar och låta kroppen sköta det den är gjord för (bl.a). Den tanken pirrar i hela kroppen och jag känner mig upprymd och glad. Skadad jag vet! Men bara känslan av att värkarna är på riktigt och att vi får möta lillebror eller lillasyster inom en snart framtid. 

Att få föda ett barn, veta att detta barn älskar man villkorslöst och att få älska det lilla liv. Känslan är hel obeskrivlig. Där av kommer jag nog va lika lycklig denna gången när allt startar och man vet att det är på riktigt. Sist grät jag av lycka och tyvärr kräktes! Haha blev så glad att jag mådde illa. ;) 


Inga kommentarer: