En blomma i öknen

torsdag 24 oktober 2013

V41(40+0) Övertid gärna för mig men...


En ny vecka i graviditeten har kommit, hur länge ska vi gå denna gång? BF+1.. Inte lika deprimerande som jag föreställt mig. Ska strax klä på mig och göra mig redo för (det sista???) BM besök. Ska se om inte en hinnsvepning kan göras idag. EVENTUELLT!! Det är många som råder mig att be om de ialla fall eftersom jag sover så dåligt. Visst det finns ingen som säger att det kommer att fungera eller ingen som säger att det blir mer sömn. Men jag kan använda min kropp igen jag kommer ha lite mer ork till sånt som man inte har ork till nu. Jag vet att kroppen mår bäst av att de startar av sig själv när den är redo och man är utvilad och fylld med reserver. Men jag kommer inte få va utvilad, med tanke på alla timmars sömn jag får. Max 3 per natt.. Ibland om jag har tur 4. Det räcker inte för att man ska hålla humöret uppe, tyvärr. Men jag + omgivningen är trött på att jag är sur, grinig och bara allmänt bitchig. Ett riktigt jävla moster pga brist på sömn... Så för min del, går jag gärna över tiden och väntar in bebis startsignal, men de är just detta med sova. På dagarna är de näst intill omöjligt just nu! :( 

Fan ska åka om 25 min måste göra mig klar! 

Inga kommentarer: