En blomma i öknen

lördag 12 oktober 2013

Hur bebisar kommer ut

Idag är det BF enligt sista mens. :p 
Bara kom på det sådär hux flux förut bär min plast pappa frågade hur långt de va kvar. 11 dagar. Så många dagar som jag blev flyttad på RUL. 

Denna natten har vart en av de jobbigare på länge. Jag har hostat som en galning och hostat sönder mina lungor typ. Och så har bebis hatt röjar party i samband med utrymnings försök genom exit som inte är någon exit! Alltså genom magen fram till. 

Igår frågade Roxanna vart bebis kommer ut. Så jag frågade henne vad hon trodde då pekade hon på naveln och sa, där genom naveln och så måste man ha ett mystiskt Musse redskap. Och så ropade hon på dutingest. 

För alla som sett på Disney junior eller Musses klubb hus vet vad det är för nått:) 

Så nu funderar jag på hur jag bäst kan förklara vart och hur bebisen kommer ut. Haha:-) 

Inga kommentarer: